Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia to czas przygotowania produktu do wysyłki (jeżeli znajduje się on w magazynie – wysyłka następuje w ciągu 48h; jeżeli musimy go wyprodukować – potrzebujemy około:
7-14 dni roboczych w zależności od specyfiki produktu -> dla SKU: FDM
14-30 dni roboczych w zależności od specyfiki produktu -> dla SKU: LAS
20- 40 dni roboczych w zależności od specyfiki produktu -> dla SKU: PIA
7-30 dni roboczych w zależności od specyfiki produktu -> dla SKU: WMKM
Meble wysyłane są w ciągu ok. 7-30 dni roboczych w zależności od ustalonej trasy dostawy.
W przypadku braku towaru na magazynie czas realizacji może przedłużyć się do 30 dni roboczych.
Sposób dostawy:
1. Meble dębowe dostarczane są bezpośrednim transportem producenta (nie jest to kurier).
2. Towar rozwożony jest w godzinach od 6:00 do 21:00.
3. 1-2 dni wcześniej przed dniem planowanej dostawy zostanie wysłana mailowo informacja o dacie dostawy i przybliżonym przedziale godzinowym w którym zostaną dostarczone zamówione meble.
4. Kierowca nie zajmuję się rozładunkiem i wniesieniem towaru do domu/mieszkania klienta. Dlatego na czas dostawy należy zorganizować osoby, które się tym zajmą.
5. Proszę mieć na uwadze ciężar i kubaturę zamówionych produktów, gdyż auto którym dostarczane są meble nie posiada windy.
6. Meble typu: komody, witryny, szafki dostarczane są w całości (w formie już skręconej), ich waga mieści w przedziale 70 – 110kg. W takim wypadku do rozładunku i wniesienia potrzebne będą min. 2 osoby.
7-8 tygodni w zależności od specyfiki produktu -> dla SKU: VIV
7-14 dni roboczych w zależności od specyfiki produktu -> dla SKU: JAN
14-30 dni roboczych w zależności od specyfiki produktu -> dla SKU: FUR
Dostarczenia przez dostawcę lub kuriera firmy przewozowej (Przesyłki realizujemy z pomocą firmy kurierskiej czas dostawy to maksymalnie 48h).
Większość zamówień realizujemy w ciągu 48 godzin (z dostawą pod Twoje drzwi).
Sposoby składania zamówień:
- Dodaj produkt do koszyka i złóż zamówienie poprzez interfejs sklepu, zakładając konto lub bez jego zakładania. Wystarczy podać dane adresowe, wybrać sposób płatności i potwierdzić zamówienie.
- Napisz wiadomość e-mail ze szczegółami zamówienia (produkt, wariant, ilość itp.) na adres: sklep@szymiga.pl, lub za pomocą formularza kontaktowego, a w odpowiedzi zwrotnej otrzymasz dokładny koszt i przybliżony czas realizacji zamówienia.
- Zadzwoń do nas: 795 776 620 – Służymy profesjonalnym doradztwem i szczegółową wyceną każdego zamówienia.
Sposoby dostawy:
W zależności od wagi wymiarowej lub rzeczywistej zamówienia realizujemy przy współpracy firmy logistycznej DPD, GLS, DTS(Zadbano) lub transportem własnym producenta.
Dokonując zakupu poprzez interfejs sklepu internetowego, nasz system sam zaproponuje Ci odpowiedni sposób realizacji transportu Twojego zamówienia.