Jakie Krzesła do Drewnianego Stołu? Propozycje

Jakie Krzesła do Drewnianego Stołu? Propozycje

W momencie aranżowania jadalni najważniejsze wydaje się wybranie solidnego stołu przy którym pomieści się cała rodzina. Jednak stół będzie bezużytecznym meblem bez dobranych do niego krzeseł. Jadalnia to pomieszczenie które stanowi serce domu – spożywamy w niej wspólnie z rodziną posiłki, spędzamy czas na rozmowach z najbliższymi oraz gośćmi. Dlatego też wybór odpowiedniego zestawu krzeseł jest niezwykle ważny by zapewnić wszystkim osobom siedzącym przy stole maksymalną wygodę.

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu? Pomożemy Ci w wyborze i proponujemy rozwiązania! Jakie Krzesła do Drewnianego Stołu? Propozycje

Krzesła do jadalni – różnorodność wyboru

Dobór krzeseł do drewnianego stołu jest bardzo ważny zarówno pod względem wygody jak i wizualnego stylu. Co najważniejsze do stołu wykonanego z litego drewna muszą być dobrane krzesła, które dorównają mu solidnością oraz trwałością. A to za sprawą tego, że wybierając drewniany stół do swojej jadalni stawiasz już solidny fundament, który muszą uzupełnić odpowiednie krzesła. Nie ma jednego kształtu i wzoru krzeseł dedykowanych do drewnianego stołu. Styl krzeseł należy dobrać do aranżacji całej jadalni oraz pozostałych mebli i dodatków. Całość powinna być spójna. Pamiętaj, że drewno to klasyczny materiał, więc dobierając do niego krzesła, można dać ponieść się fantazji.

Krzesło sosnowe biały orzech NISAN 2
Stół krzesła biały orzech aranż NISAN

Drewniane czy tapicerowane krzesła?

Krzesła tapicerowane oferują wiele możliwości aranżacyjnych, ponieważ kupując je otrzymujemy szeroką gamę tkanin obiciowych do wyboru w bogatej palecie kolorystycznej która pozwoli na wybór krzeseł idealnie dopasowanych do własnych preferencji i aranżacji pomieszczenia. Krzesła tapicerowane doskonale pasują do dębowego stołu, gdyż ich przyjemna w dotyku faktura pozwala ocieplić wnętrze. Drewniany blat w towarzystwie miękkich siedzisk, na których całkiem przyjemnie się wypoczywa to świetne rozwiązanie do jadalni. Jednak w jadalni nietrudno o plamy z jedzenia lub napojów, dlatego wybierz taką tkaninę która jest łatwa w czyszczeniu oraz odporna na ścieranie.

Kiedy jednak wolisz drewniane krzesła, należy wtedy wybrać takie które wykonane są z tego samego gatunku drewna z którego jest stół. Dąb, sosna, buk, akacja różnią się barwą, fakturą, a więc zestawienie dwóch różnych gatunków może stworzyć nieatrakcyjny komplet jadalniany. Krzesła z litego drewna to bez wątpienia solidne i trwałe rozwiązanie, są one łatwe w otrzymaniu czystości i odporne na urazy mechaniczne. Ponadto takie krzesła pasują do wielu aranżacji. Często także drewnie krzesła posiadają tapicerowane siedzisko lub też można dokupić dostosowane do nich nakładane poduszki, które zwiększą wygodne i dopełniają aranżację.

Twoje upodobania dotyczące siedziska mają kluczowe znaczenia podczas dokonywania zakupu. Jeżeli lubisz spędzać czas na wspólnych posiłkach, spotkaniach z rodziną, grach planszowych z przyjaciółmi to w pomieszczeniu w którym będziesz to robić powinien panować pełen relaks i odprężenie, a to zapewni między innymi właśnie wygodne siedzisko.

Solidne krzesło drewniane białe tapicerowane NISAN
Jadalnia aranżacja meble NISAN

Krzesła do drewnianego stołu – na co zwrócić uwagę przy wyborze?

Przy wyborze krzeseł warto zwrócić uwagę na to, czy oparcie jest odpowiednio wyprofilowane i stanowi odpowiednie podparcie dla kręgosłupa. Nawet najpiękniejszy mebel nie da nam satysfakcji, jeśli korzystanie z niego będzie skrajnie niewygodne. Dobrym rozwiązaniem są także podłokietniki, które umożliwiają wygodne ułożenie ramion. Jednak musisz zwrócić także uwagę, na takie kwestie jak np. dokładne sprawdzenie maksymalnej wysokości podłokietników tak by możliwe było wsunięcie krzeseł pod blat stołu.

Aby zachować pełny komfort należy pamiętać, że potrzeba minimum 60 centymetrów od stołu do ściany, aby móc wygodnie wstać z krzesła.

Ponadto siedzisko krzesła powinno odpowiadać wysokości stołu. Najważniejszą zasadą jest, że siedząc na krześle możesz bez problemu ułożyć nogi pod kątem dziewięćdziesiąt stopni. Dla osoby dorosłej zaleca się, aby siedzisko krzesła posiadało wysokość 43-46 centymetrów, a wysokość blatu stołu od ziemi znajdowała się na wysokości 72-76 centymetrów.

Kolejnym ważnym punktem jest szerokość drewnianego stołu, na podstawie której dobierana jest potrzebna ilość krzeseł. Przyjmuje się, że zachowanie szerokości 45 centymetrów na jedno krzesło zagwarantuje, że każdy będzie mógł czuć się swobodnie przy stole, nie martwiąc się o to że podczas jedzenia przez przypadek trąci osobę obok. Zgodnie z tym stoły drewniane o szerokości 140 będą wygodne dla 4 osób, a dla 6 osób powinniśmy dokonać wyboru większego stołu o szerokości minimum 180.

Białe Meble Drewniane Nieprzemijająca Klasyka Propozycje
Drewniane Meble Rustykalne Białe Inspiracje
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, analizowania naszego ruchu. Więcej...
Ustawienia Ciasteczek
Akceptuję
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: https://szymiga.pl.

Nasza polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO IGA MEBLE

  • Postanowienia ogólne:
    1. Akt ten stanowi załącznik do Regulaminu. Określa zasady, sposób przetwarzania i metody ochrony danych osobowych powierzanych nam przez Klientów Sklepu podczas korzystania z jego usług. Zawarte są w nim także zasady wykorzystywania plików Cookies;
    2. Niniejszy dokument stanowi potwierdzenie przestrzegania przez nas zasad dotyczących ochrony danych osobowych i innych przepisów, które wprowadza Ustawa z dnia 10 maja 2018 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 poz.1000 ze zm.) oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
    3. Osoba, której dane osobowe przetwarzamy może zwrócić się do nas w celu uzyskania wszelkich informacji na temat sposobu w jaki wykorzystujemy jego dane osobowe;
    4. Sprzedawca zobowiązuje się do stosowania środków technicznych, które zapewniają właściwą ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczają je przed udostępnianiem ich nieupoważnionym osobom trzecim, uzyskaniem i wykorzystaniem ich w niewiadomym celu przez nieupoważnione do tego osoby, oraz ich przypadkową zmianą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą.
    5. Zgodnie z określonymi w Regulaminie i niniejszym akcie zasadami posiadamy Państwa dane na wyłączność, jednak może on być powierzony innym podmiotom, których zadaniem jest realizacja Zamówienia, a także podmiotom, za pośrednictwem których dokonuje się płatności oraz podmiotom odpowiedzialnym za transport i przesyłkę Zamówienia, a które gromadzą, przechowują i przetwarzają dane zgodnie z obowiązującymi je Regulaminami. Dostęp do Państwa danych osobowych powyższym podmiotom jest udzielany jedynie w zakresie niezbędnym do realizacji usług.
    6. Państwa dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celach, na jakie wyrazili Państwo zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamieszczonym w serwisie lub w inny oczywisty sposób. Przetwarzamy Państwa dane na podstawie zgody na ich przetwarzanie lub wymóg realizacji usług, która została zamówiona w naszym Sklepie.
  • Zasady prywatności:
    1. Administratorem Państwa danych jest PL GRAFIX Damian Zięba, Plac Targowy 13, 37-300 Leżajsk, mail: sklep@szymiga.pl, tel.: 795 776 626
    2. Każdej osobie, której dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo do:
      1. Kontroli i nadzorowania przetwarzania danych osobowych, dla których Sprzedawca prowadzi zbiór danych osobowych klientów Sklepu;
      2. Uzyskania od Sprzedawcy informacji na temat istnienia takiego zbioru i prowadzenia przez go przez Sprzedawcę;
      3. Uzyskania informacji w ogólnie zrozumiałej treści i formie tych danych;
      4. Ustalenia administratora danych, jego siedziby, adresu i nazwy, a w sytuacji, gdy administratorem jest osoba fizyczna do ustalenia jej nazwiska, imienia i miejsca zamieszkania;
      5. uzyskania informacji o zakresie, celi, sposobie i czasie przetwarzania danych ujętych w tym zbiorze;
      6. poznania źródła pochodzenia danych, które jej dotyczą, z wyjątkiem sytuacji, w której administrator jest zobowiązany do zachowania w tym zakresie w tajemnicy niejawnych informacji lub do zachowania a\tajemnicy zawodowej;
      7. żądania zaktualizowania, uzupełnienia, sprostowania danych osobowych, ich czasowego zawieszenia lub usunięcia, jeśli są one nieaktualne, niekompletne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem przepisów prawa albo są już niepotrzebne do realizacji celów, dla których je zebrano;
    3. Klientowi przysługuje prawo do wglądu w treść danych osobowych przetwarzanych przez administratora, ich poprawiania i żądania ich usunięcia. Administrator jest zobowiązany do uaktualniania, uzupełniania, sprostowywania danych, ich trwałego wstrzymania przetwarzania lub ich usunięcia ze zbioru na bieżąco i natychmiast po zgłoszeniu, chyba że odrębne przepisy prawa określają tryb uaktualnienia, uzupełnienia lub sprostowania dotyczące żądania.
    4. Klient finalizując zamówienie wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 24 maja 2018r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 poz.1000) Dane mogą być przekazywane innym podmiotom tylko w sytuacjach wymaganych prawem albo niezbędnych do realizacji składanego Zamówienia.
    5. Użytkownik ma prawo do powiadomienia administratora, gdy:
      1. nie chce już otrzymywać od administratora informacji ani wiadomości w jakiejkolwiek treści lub formie;
      2. chce usunąć, zaktualizować lub poprawić swoje dane znajdujące się w zbiorze administratora
      3. chce otrzymać kopię swoich danych osobowych znajdujących się w zbiorze administratora
      4. chce zgłosić naruszenia lub nienależyte przetwarzanie lub wykorzystywanie swoich danych osobowych.
  • Cel i zakres gromadzenia danych osobowych:
    1. Zebrane dane osobowe przetwarzamy jedynie w celu realizacji usług, a także w celach księgowych, takich jak:
      1. zawarcie umowy, odstąpienia od umowy i reklamacji;
      2. złożenie zamówienia;
      3. wystawienie faktury VAT lub innego dokumentu zakupu;
      4. monitorowanie ilości odwiedzin na naszych stronach internetowych;
      5. płatności internetowe;
      6. zbieranie statystyk do ustalenia sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszych stron;
      7. analizy liczby anonimowych uczestników naszych stron;
      8. analizy opcji kontaktu;
      9. wykorzystania narzędzi do komunikacji mailowej i telefonicznej;
      10. powiązanie z portalami społecznościowymi
      11. sprawowanie kontroli nad częstotliwością pokazywania użytkownikom wybranej treści;
    2. Zakres danych osobowych użytkowników, które są zbierane, przechowywane i przetwarzane przez administratora:
      1. nazwisko i imię;
      2. adres zamieszkania;
      3. adres do doręczeń;
      4. numer NIP;
      5. adres e-mail;
      6. numer telefonu;
      7. datę urodzenia;
      8. PESEL;
      9. informacje o używanej przeglądarce internetowej;
      10. inne dane własnowolnie przekazane przez użytkowników;
    3. Podanie wyżej wymienionych danych jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do procesu realizacji usług.
    4. Zebrane przez administratora dane są gromadzone, wykorzystywane i przetwarzane w celach:
      1. realizacji obowiązków określonych przepisami prawa przez zbieranie informacji o niepożądanych działaniach;
      2. marketingu bezpośredniego
      3. archiwizacji kampanii reklamowych
      4. nieodłącznie związanych z koniecznością zapewnienia Państwu udziału w akcjach związanych z Serwisem;
      5. sprawdzenia jakości usług świadczonych na naszych stronach, potrzebnych do prowadzenia statystyk rynkowych oraz w celach profilowania użytkowników;
      6. handlowych i promocyjnych, jednak zgoda na przetwarzanie w ten sposób Państwa danych osobowych jest każdorazowo dobrowolna i nie ma wpływu na korzystanie z usług świadczonych na naszej stronie.
    5. Państwa dane osobowe mogą być przesyłane do serwerów mieszczących się w kraju innym niż zamieszkany przez użytkownika lub podmiotów powiązanych, stron trzecich, których siedziba mieści się w innych krajach, w celu przetwarzania przez nie w naszym imieniu danych osobowych zgodnie z przepisami niniejszej Polityki prywatności i przepisami prawa, innymi regulacjami i zwyczajami odnoszącymi się do ochrony danych.
    6. Państwa dane osobowe są przez nas przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędnie konieczne dla właściwej jakości świadczenia usług i obsługi, zależnie celu i trybu ich pozyskania przechowujemy je na czas trwania obsługi oraz po jej zakończeniu w celach:
      1. realizacji obowiązków będących konsekwencją obowiązujących przepisów prawa, przepisów rachunkowych i podatkowych;
      2. działań marketingowych – na okres trwania umowy lub udzielenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych – do momentu zakończenia działań powiązanych z obsługą transakcji, wniesienia przez Państwa sprzeciwu co to takiego sposobu przetwarzania lub wycofania zgody;
      3. działalność operacyjna – trwająca do momentu przedawnienia obowiązków wynikających z Rozporządzenia RODO, a także przepisów krajowych dotyczących tej materii, która ma na celu wykazanie rzetelności w przetwarzaniu danych;
  • Polityka Cookies:
    1. W celu zgromadzenia danych Użytkownika automatycznie zbieramy informacje znajdujące się w plikach Cookies. Pliki sesyjne są przechowywane na końcowym urządzeniu Użytkownika do momentu jego wylogowania, wyłączenia strony internetowej lub przeglądarki, natomiast pliki stałe są przechowywane na tymże urządzeniu przez czas oznaczony w parametrach plików Cookies lub do momentu, kiedy Użytkownik je usunie;
    2. Pliki Cookies racjonalizują i dopasowują stronę i jej ofertę do potrzeb Użytkowników, dzięki działaniom zmierzającym do tworzenia statystyk odsłon i zapewnienia bezpieczeństwa. Są one niezbędne do utrzymania sesji po opuszczeniu strony;
    3. Dane zawarte w plikach Cookies są przetwarzane przez Administratora zawsze, gdy strona jest odwiedzana w celach:
      1. racjonalizacji korzystania ze strony
      2. odróżniania zalogowanych w danej chwili Usługobiorców
      3. wykorzystywania danych o zainteresowaniach i danych demograficznych w raportach Analytics;
      4. tworzenia marketingowych list zgodnie z informacjami o ukierunkowaniach, działaniach i systemie korzystania zainteresowanych ze Strony, a także zbieranie danych demograficznych, a później udostępnianie tych list w AdWords i Facebook Ads;
      5. dostosowania grafiki, wariantów wyboru oraz innej zawartości Strony zależnych od preferencji Użytkowników;
      6. tworzenia elementów danych na podstawie zainteresowań, upodobań w wyborze, informacji demograficznych;
      7. zapamiętywania uzupełnianych manualnie i automatycznie zamieszczanych danych z arkusza Zamówienia lub podanych danych logowania;
      8. zbierania i analizy anonimowych statystyk dotyczących sposobu korzystania ze strony w panelu administracyjnym oraz gogle analytics;
    4. W każdej chwili Użytkownik może zablokować i skasować zbieranie plików Cookies za pomocą swojej przeglądarki;
    5. Zablokowanie możliwości zbierania plików Cookies na urządzeniu Użytkownika może zakłócić lub uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcji strony, Użytkownik jest w pełni uprawniony do takich działań, jednak musi być świadomy wynikających z nich konsekwencji;
    6. Jeżeli Użytkownik nie używania plików Cookies w wyżej opisanym celu, może w każdej chwili usunąć je ręcznie
    7. Więcej informacji o plikach Cookies dostępne jest w menu pomocy każdej przeglądarki internetowej
  • Prawa i obowiązki:
    1. Administrator ma prawo, a w określonych prawem przypadkach również ustawowy obowiązek do przekazania wszystkich lub wybranych informacji związanych z danymi osobowymi organom władzy publicznej lub osobom trzecim, które zażądają udzielenia takich informacji na podstawie obowiązujących przepisów polskiego prawa;
    2. Użytkownik ma prawo do wglądu do treści sowich danych osobowych, które udostępnia, może je w każdym czasie poprawiać, uzupełniać, żądać usunięcia lub zaprzestania przetwarzania bez podawania przyczyny. Aby zrealizować swoje prawa Użytkownik może zawiadomić administratora przesyłając stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej lub w inny sposób dostarczyć swoje żądanie;
    3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są na zasadach:
      1. zgody, a szczególnie zgody na marketing;
      2. wykonania umowy zawartej z Użytkownikiem;
      3. usprawiedliwionym interesie administratora danych;
      4. obowiązków wynikających z przepisów prawa;
    4. Dane osobowe osób fizycznych przetwarzane są na zasadach:
      1. Zgody, a szczególnie zgody na marketing
    5. Użytkownik żądając usunięcia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych powinien liczyć się z możliwością całkowitego braku realizacji usług albo ich poważnego ograniczenia.
  • Zasady bezpieczeństwa:
    1. Każdy Użytkownik winien troszczyć się o bezpieczeństwo własnych danych i urządzeń, dzięki którym uzyskuje dostęp do sieci Internet, a w szczególności zainstalować program antywirusowy z regularnie aktualizowaną bazą wirusów, przeglądarkę internetową z włączoną zaporą sieciową oraz regularnie aktualizowany system operacyjny i programy na nim zainstalowane;
    2. Użytkownik powinien zabezpieczyć dane dostępowe do usług oferowanych w sieci Internet w sposób niedostępny i niemożliwy do włamania z poziomu sieci Internet;
    3. Zachowanie należytej staranności i przezorności podczas otwierania załączników lub odnośników w wiadomościach mailowych wątpliwego pochodzenia lub z folderu SPAM;
    4. W przeglądarce internetowej poleca się stosowanie filtrów antyphishingowych, które służą weryfikacji, czy wyświetlana strona jest prawdziwa i nie stanowi narzędzia służącego wyłudzaniu informacji;
    5. Pobieranie i instalowanie plików pochodzących z niezweryfikowanych stron lub miejsc o wątpliwej reputacji
    6. Domowa sieć bezprzewodowa Wi-Fi powinna być opatrzona bezpiecznym, trudnym do odgadnięcia bądź złamania hasłem, należy unikać oczywistych lub łatwych do odgadnięcia wzorów czy ciągów znaków.
  • Korzystanie z wtyczek Social Media:
    1. Wtyczki plug-in mogą być umieszczone na naszych stronach, usługi z nimi związane są dostarczane przez odpowiednie firmy, od których pochodzą.
    2. Wtyczka przekazuje swojemu dostawcy wyłącznie informacje dotyczące tego, do których stron i w jakim czasie Użytkownik miał dostęp. Jeżeli Użytkownik jest zalogowany na swoim koncie na portalu społecznościowym podczas przebywania lub oglądania naszej strony, wówczas dostawca może łączyć jego preferencje, zainteresowania i inne dane uzyskane przez jakąkolwiek interakcję Użytkownika ze stroną (np. dodanie komentarza, wpisanie nazwy profilu w wyszukiwaniach). Takie informacje zostaną także przekazane przez przeglądarkę bezpośrednio do dostawcy;
    3. Więcej szczegółowych informacji można znaleźć na stronach portali społecznościowych, z których Użytkownik korzysta;
    4. W celu uniknięcia zarejestrowania wizyty na koncie Użytkownika przez portal społecznościowy na naszej stronie internetowej należy przed rozpoczęciem jej oglądania wylogować się ze swojego konta.
Save settings
Ustawienia Ciasteczek