Biblioteczka Drewniana jak Wybrać Regał Idealny

Biblioteczka Drewniana jak Wybrać Regał Idealny

Każdy posiada w domu jakiś mniejszy lub większy księgozbiór, który powinien być odpowiednio wyeksponowany. Doskonałym miejscem dla kolekcji książek będzie właśnie regał drewniany albo nawet cała drewniana biblioteczka. Jak więc wybrać idealną dla siebie biblioteczkę na książki i czym się kierować przy zakupie?

Dlaczego warto postawić na regał drewniany?

 

Aby biblioteczka dobrze prezentowała się we wnętrzu należy postawić na jakość jej wykonania. Solidny model wykonany z wysokiej jakości materiału, jaki jest drewno zapewni efektowny wygląd, a przy tym doskonałą wytrzymałość i trwałość. Regał wykonany z drewna jest na tyle solidny, że bez trudu udźwignie nawet tomy książek ważących wiele kilogramów. Dodatkowo biblioteczka drewniana to stylowe rozwiązanie we wnętrzu, które doda mu elegancji.

Biblioteczka drewniana to doskonały pomysł na wydzielenie części salonu czy też gabinetu. Biblioteczka drewniana umożliwia łatwe utrzymanie porządku wśród ulubionych książek oraz innych przedmiotów, które znajdą w końcu swoje miejsce w pomieszczeniu. Niektóre półki mogą służyć przechowywaniu książek, natomiast kolejne pełnić wyłącznie funkcję dekoracyjną. W takim wydaniu warto na nich postawić pamiątkowe zdjęcia czy bukiety kwiatów w wazonach.

Biblioteczka drewniana – pomysły na aranżacje

 

Masywne regały na książki wykonane z drewna świetnie komponują się z klasycznymi wnętrzami. Jednak taka biblioteczka z powodzeniem może mieć także bardziej nowoczesną odsłonę. Wszystko zależy od wybranej kolorystyki pomieszczenia oraz dodatków. Można wybrać na przykład ciepły odcień drewna albo neutralną biel która optycznie nieco powiększy pomieszczenie.

Biblioteczka na książki może uzupełniać wystrój każdej przestrzeni pod warunkiem, że zostanie do niej odpowiednio dobrana pod kątem stylistycznym. W sprzedaży dostępne są biblioteczki z drewna w stylu rustykalnym, klasycznym, skandynawskim, loft czy nowoczesnym, dzięki czemu do każdego pomieszczenia można dobrać mebel odpowiadający głównemu stylowi aranżacji. Drewniana biblioteczka loft będzie wyróżniać się obecnością metalowych elementów dekoracyjnych, natomiast rustykalna –zabarwieniem frontów na biały kolor.

Na drewnianym regale nawet najgrubsze tomy mogą stać się piękną dekoracją, gdyż będą efektownie wyeksponowane. Książki służą co prawda przede wszystkim rozwijaniu umysłu, jednak dzięki dobrze dobranemu regałowi świetnie sprawdzą się w roli efektownej dekoracji i spersonalizowanego elementu wystroju wnętrz. Aby domowa biblioteczka godnie reprezentowała Twój nowoczesny salon czy też przydomowy gabinet warto zakupić meble najwyższej klasy, jakimi są właśnie te wykonane z drewna.

Biblioteczka drewniana z założenia stanowi miejsce do przechowywania książek jednak w praktyce  jej zastosowanie może być znacznie szersze. Potencjał mebla w zależności od jego pojemności i rozmiarów można wykorzystać do zaprezentowania swojej kolekcji różnych przedmiotów np. pamiątek, ulubionych płyt czy figurek. Takie nieoczywiste rozwiązanie pozwoli odmienić wygląd pomieszczenia i nadać mu świeżego charakteru.

Podsumowując biblioteczka drewniana to inwestycja na lata i dokonały element dekoracyjny wnętrz urządzonych w różnych stylach aranżacyjnych.

 

Biblioteczka Drewniana jak Wybrać Regał Idealny

 

Przy wyborze drewnianej biblioteczki należy zwrócić uwagę nie tylko na jej styl, bardzo ważne są także wymiary tego mebla. Muszą one być odpowiednio dobrane zarówno do metrażu pomieszczenia jak i potrzeb domowników. Biblioteczka może stanowić uzupełnienie zestawu mebli do salonu, dzięki czemu będzie współgrać z meblami tej samej kolekcji m.in. szafką RTV, komodą czy kredensem. Z drugiej strony może stanowić samodzielny mebel, który ustawiony przy fotelu lub wygodnej sofie stworzy będzie tworzyć wygodny kącik do czytania.

Dlatego przed wyborem drewnianej biblioteczki warto zatem zwrócić uwagę na jej wymiary oraz spójność estetyczną z pozostałymi elementami wyposażenia w danym pokoju.

Regały drewniane są bardzo uniwersalne i bez problemu dopasowują się do każdego pomieszczenia bez względu na kolor ścian czy detale znajdujące się w domu. Dodatkowo regały z drewna prezentują się bardzo dobrze nawet po kilkunastu latach użytkowania. W naszym sklepie prezentujemy wiele modeli regałów drewnianych. Klient może bez problemu wybrać interesujący go model. Gwarantujemy regały na książki o świetnej jakości, które są unikalne i zachwycą zarówno swoim designem jak i precyzją wykonania.

Oferta biblioteczek drewnianych jest bardzo zróżnicowana. Jesteśmy pewni, że każdy znajdzie u nas dla siebie produkt, jakiego właśnie szuka. Drewniana biblioteczka to najlepsze rozwiązanie dla wnętrz, w których liczy się ciepło, komfort i wyjątkowy klimat. W ofercie posiadamy regały z półkami, regały z szufladami oraz biblioteczki mieszane. Zapewniamy najwyższą jakość wykonania regałów i biblioteczek na książki, dzięki czemu będą doskonale służyć swoim właścicielom przez długie lata.

Jak Przedłużyć Żywotność Drewnianych Mebli Poradnik
Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, analizowania naszego ruchu. Więcej...
Ustawienia Ciasteczek
Akceptuję
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: https://szymiga.pl.

Nasza polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO IGA MEBLE

  • Postanowienia ogólne:
    1. Akt ten stanowi załącznik do Regulaminu. Określa zasady, sposób przetwarzania i metody ochrony danych osobowych powierzanych nam przez Klientów Sklepu podczas korzystania z jego usług. Zawarte są w nim także zasady wykorzystywania plików Cookies;
    2. Niniejszy dokument stanowi potwierdzenie przestrzegania przez nas zasad dotyczących ochrony danych osobowych i innych przepisów, które wprowadza Ustawa z dnia 10 maja 2018 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 poz.1000 ze zm.) oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
    3. Osoba, której dane osobowe przetwarzamy może zwrócić się do nas w celu uzyskania wszelkich informacji na temat sposobu w jaki wykorzystujemy jego dane osobowe;
    4. Sprzedawca zobowiązuje się do stosowania środków technicznych, które zapewniają właściwą ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczają je przed udostępnianiem ich nieupoważnionym osobom trzecim, uzyskaniem i wykorzystaniem ich w niewiadomym celu przez nieupoważnione do tego osoby, oraz ich przypadkową zmianą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą.
    5. Zgodnie z określonymi w Regulaminie i niniejszym akcie zasadami posiadamy Państwa dane na wyłączność, jednak może on być powierzony innym podmiotom, których zadaniem jest realizacja Zamówienia, a także podmiotom, za pośrednictwem których dokonuje się płatności oraz podmiotom odpowiedzialnym za transport i przesyłkę Zamówienia, a które gromadzą, przechowują i przetwarzają dane zgodnie z obowiązującymi je Regulaminami. Dostęp do Państwa danych osobowych powyższym podmiotom jest udzielany jedynie w zakresie niezbędnym do realizacji usług.
    6. Państwa dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celach, na jakie wyrazili Państwo zgodę przez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamieszczonym w serwisie lub w inny oczywisty sposób. Przetwarzamy Państwa dane na podstawie zgody na ich przetwarzanie lub wymóg realizacji usług, która została zamówiona w naszym Sklepie.
  • Zasady prywatności:
    1. Administratorem Państwa danych jest PL GRAFIX Damian Zięba, Plac Targowy 13, 37-300 Leżajsk, mail: sklep@szymiga.pl, tel.: 795 776 626
    2. Każdej osobie, której dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo do:
      1. Kontroli i nadzorowania przetwarzania danych osobowych, dla których Sprzedawca prowadzi zbiór danych osobowych klientów Sklepu;
      2. Uzyskania od Sprzedawcy informacji na temat istnienia takiego zbioru i prowadzenia przez go przez Sprzedawcę;
      3. Uzyskania informacji w ogólnie zrozumiałej treści i formie tych danych;
      4. Ustalenia administratora danych, jego siedziby, adresu i nazwy, a w sytuacji, gdy administratorem jest osoba fizyczna do ustalenia jej nazwiska, imienia i miejsca zamieszkania;
      5. uzyskania informacji o zakresie, celi, sposobie i czasie przetwarzania danych ujętych w tym zbiorze;
      6. poznania źródła pochodzenia danych, które jej dotyczą, z wyjątkiem sytuacji, w której administrator jest zobowiązany do zachowania w tym zakresie w tajemnicy niejawnych informacji lub do zachowania a\tajemnicy zawodowej;
      7. żądania zaktualizowania, uzupełnienia, sprostowania danych osobowych, ich czasowego zawieszenia lub usunięcia, jeśli są one nieaktualne, niekompletne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem przepisów prawa albo są już niepotrzebne do realizacji celów, dla których je zebrano;
    3. Klientowi przysługuje prawo do wglądu w treść danych osobowych przetwarzanych przez administratora, ich poprawiania i żądania ich usunięcia. Administrator jest zobowiązany do uaktualniania, uzupełniania, sprostowywania danych, ich trwałego wstrzymania przetwarzania lub ich usunięcia ze zbioru na bieżąco i natychmiast po zgłoszeniu, chyba że odrębne przepisy prawa określają tryb uaktualnienia, uzupełnienia lub sprostowania dotyczące żądania.
    4. Klient finalizując zamówienie wyraża zgodę na zbieranie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 24 maja 2018r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 poz.1000) Dane mogą być przekazywane innym podmiotom tylko w sytuacjach wymaganych prawem albo niezbędnych do realizacji składanego Zamówienia.
    5. Użytkownik ma prawo do powiadomienia administratora, gdy:
      1. nie chce już otrzymywać od administratora informacji ani wiadomości w jakiejkolwiek treści lub formie;
      2. chce usunąć, zaktualizować lub poprawić swoje dane znajdujące się w zbiorze administratora
      3. chce otrzymać kopię swoich danych osobowych znajdujących się w zbiorze administratora
      4. chce zgłosić naruszenia lub nienależyte przetwarzanie lub wykorzystywanie swoich danych osobowych.
  • Cel i zakres gromadzenia danych osobowych:
    1. Zebrane dane osobowe przetwarzamy jedynie w celu realizacji usług, a także w celach księgowych, takich jak:
      1. zawarcie umowy, odstąpienia od umowy i reklamacji;
      2. złożenie zamówienia;
      3. wystawienie faktury VAT lub innego dokumentu zakupu;
      4. monitorowanie ilości odwiedzin na naszych stronach internetowych;
      5. płatności internetowe;
      6. zbieranie statystyk do ustalenia sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszych stron;
      7. analizy liczby anonimowych uczestników naszych stron;
      8. analizy opcji kontaktu;
      9. wykorzystania narzędzi do komunikacji mailowej i telefonicznej;
      10. powiązanie z portalami społecznościowymi
      11. sprawowanie kontroli nad częstotliwością pokazywania użytkownikom wybranej treści;
    2. Zakres danych osobowych użytkowników, które są zbierane, przechowywane i przetwarzane przez administratora:
      1. nazwisko i imię;
      2. adres zamieszkania;
      3. adres do doręczeń;
      4. numer NIP;
      5. adres e-mail;
      6. numer telefonu;
      7. datę urodzenia;
      8. PESEL;
      9. informacje o używanej przeglądarce internetowej;
      10. inne dane własnowolnie przekazane przez użytkowników;
    3. Podanie wyżej wymienionych danych jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do procesu realizacji usług.
    4. Zebrane przez administratora dane są gromadzone, wykorzystywane i przetwarzane w celach:
      1. realizacji obowiązków określonych przepisami prawa przez zbieranie informacji o niepożądanych działaniach;
      2. marketingu bezpośredniego
      3. archiwizacji kampanii reklamowych
      4. nieodłącznie związanych z koniecznością zapewnienia Państwu udziału w akcjach związanych z Serwisem;
      5. sprawdzenia jakości usług świadczonych na naszych stronach, potrzebnych do prowadzenia statystyk rynkowych oraz w celach profilowania użytkowników;
      6. handlowych i promocyjnych, jednak zgoda na przetwarzanie w ten sposób Państwa danych osobowych jest każdorazowo dobrowolna i nie ma wpływu na korzystanie z usług świadczonych na naszej stronie.
    5. Państwa dane osobowe mogą być przesyłane do serwerów mieszczących się w kraju innym niż zamieszkany przez użytkownika lub podmiotów powiązanych, stron trzecich, których siedziba mieści się w innych krajach, w celu przetwarzania przez nie w naszym imieniu danych osobowych zgodnie z przepisami niniejszej Polityki prywatności i przepisami prawa, innymi regulacjami i zwyczajami odnoszącymi się do ochrony danych.
    6. Państwa dane osobowe są przez nas przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędnie konieczne dla właściwej jakości świadczenia usług i obsługi, zależnie celu i trybu ich pozyskania przechowujemy je na czas trwania obsługi oraz po jej zakończeniu w celach:
      1. realizacji obowiązków będących konsekwencją obowiązujących przepisów prawa, przepisów rachunkowych i podatkowych;
      2. działań marketingowych – na okres trwania umowy lub udzielenia odrębnej zgody na przetwarzanie danych – do momentu zakończenia działań powiązanych z obsługą transakcji, wniesienia przez Państwa sprzeciwu co to takiego sposobu przetwarzania lub wycofania zgody;
      3. działalność operacyjna – trwająca do momentu przedawnienia obowiązków wynikających z Rozporządzenia RODO, a także przepisów krajowych dotyczących tej materii, która ma na celu wykazanie rzetelności w przetwarzaniu danych;
  • Polityka Cookies:
    1. W celu zgromadzenia danych Użytkownika automatycznie zbieramy informacje znajdujące się w plikach Cookies. Pliki sesyjne są przechowywane na końcowym urządzeniu Użytkownika do momentu jego wylogowania, wyłączenia strony internetowej lub przeglądarki, natomiast pliki stałe są przechowywane na tymże urządzeniu przez czas oznaczony w parametrach plików Cookies lub do momentu, kiedy Użytkownik je usunie;
    2. Pliki Cookies racjonalizują i dopasowują stronę i jej ofertę do potrzeb Użytkowników, dzięki działaniom zmierzającym do tworzenia statystyk odsłon i zapewnienia bezpieczeństwa. Są one niezbędne do utrzymania sesji po opuszczeniu strony;
    3. Dane zawarte w plikach Cookies są przetwarzane przez Administratora zawsze, gdy strona jest odwiedzana w celach:
      1. racjonalizacji korzystania ze strony
      2. odróżniania zalogowanych w danej chwili Usługobiorców
      3. wykorzystywania danych o zainteresowaniach i danych demograficznych w raportach Analytics;
      4. tworzenia marketingowych list zgodnie z informacjami o ukierunkowaniach, działaniach i systemie korzystania zainteresowanych ze Strony, a także zbieranie danych demograficznych, a później udostępnianie tych list w AdWords i Facebook Ads;
      5. dostosowania grafiki, wariantów wyboru oraz innej zawartości Strony zależnych od preferencji Użytkowników;
      6. tworzenia elementów danych na podstawie zainteresowań, upodobań w wyborze, informacji demograficznych;
      7. zapamiętywania uzupełnianych manualnie i automatycznie zamieszczanych danych z arkusza Zamówienia lub podanych danych logowania;
      8. zbierania i analizy anonimowych statystyk dotyczących sposobu korzystania ze strony w panelu administracyjnym oraz gogle analytics;
    4. W każdej chwili Użytkownik może zablokować i skasować zbieranie plików Cookies za pomocą swojej przeglądarki;
    5. Zablokowanie możliwości zbierania plików Cookies na urządzeniu Użytkownika może zakłócić lub uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcji strony, Użytkownik jest w pełni uprawniony do takich działań, jednak musi być świadomy wynikających z nich konsekwencji;
    6. Jeżeli Użytkownik nie używania plików Cookies w wyżej opisanym celu, może w każdej chwili usunąć je ręcznie
    7. Więcej informacji o plikach Cookies dostępne jest w menu pomocy każdej przeglądarki internetowej
  • Prawa i obowiązki:
    1. Administrator ma prawo, a w określonych prawem przypadkach również ustawowy obowiązek do przekazania wszystkich lub wybranych informacji związanych z danymi osobowymi organom władzy publicznej lub osobom trzecim, które zażądają udzielenia takich informacji na podstawie obowiązujących przepisów polskiego prawa;
    2. Użytkownik ma prawo do wglądu do treści sowich danych osobowych, które udostępnia, może je w każdym czasie poprawiać, uzupełniać, żądać usunięcia lub zaprzestania przetwarzania bez podawania przyczyny. Aby zrealizować swoje prawa Użytkownik może zawiadomić administratora przesyłając stosowne oświadczenie na adres poczty elektronicznej lub w inny sposób dostarczyć swoje żądanie;
    3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są na zasadach:
      1. zgody, a szczególnie zgody na marketing;
      2. wykonania umowy zawartej z Użytkownikiem;
      3. usprawiedliwionym interesie administratora danych;
      4. obowiązków wynikających z przepisów prawa;
    4. Dane osobowe osób fizycznych przetwarzane są na zasadach:
      1. Zgody, a szczególnie zgody na marketing
    5. Użytkownik żądając usunięcia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych powinien liczyć się z możliwością całkowitego braku realizacji usług albo ich poważnego ograniczenia.
  • Zasady bezpieczeństwa:
    1. Każdy Użytkownik winien troszczyć się o bezpieczeństwo własnych danych i urządzeń, dzięki którym uzyskuje dostęp do sieci Internet, a w szczególności zainstalować program antywirusowy z regularnie aktualizowaną bazą wirusów, przeglądarkę internetową z włączoną zaporą sieciową oraz regularnie aktualizowany system operacyjny i programy na nim zainstalowane;
    2. Użytkownik powinien zabezpieczyć dane dostępowe do usług oferowanych w sieci Internet w sposób niedostępny i niemożliwy do włamania z poziomu sieci Internet;
    3. Zachowanie należytej staranności i przezorności podczas otwierania załączników lub odnośników w wiadomościach mailowych wątpliwego pochodzenia lub z folderu SPAM;
    4. W przeglądarce internetowej poleca się stosowanie filtrów antyphishingowych, które służą weryfikacji, czy wyświetlana strona jest prawdziwa i nie stanowi narzędzia służącego wyłudzaniu informacji;
    5. Pobieranie i instalowanie plików pochodzących z niezweryfikowanych stron lub miejsc o wątpliwej reputacji
    6. Domowa sieć bezprzewodowa Wi-Fi powinna być opatrzona bezpiecznym, trudnym do odgadnięcia bądź złamania hasłem, należy unikać oczywistych lub łatwych do odgadnięcia wzorów czy ciągów znaków.
  • Korzystanie z wtyczek Social Media:
    1. Wtyczki plug-in mogą być umieszczone na naszych stronach, usługi z nimi związane są dostarczane przez odpowiednie firmy, od których pochodzą.
    2. Wtyczka przekazuje swojemu dostawcy wyłącznie informacje dotyczące tego, do których stron i w jakim czasie Użytkownik miał dostęp. Jeżeli Użytkownik jest zalogowany na swoim koncie na portalu społecznościowym podczas przebywania lub oglądania naszej strony, wówczas dostawca może łączyć jego preferencje, zainteresowania i inne dane uzyskane przez jakąkolwiek interakcję Użytkownika ze stroną (np. dodanie komentarza, wpisanie nazwy profilu w wyszukiwaniach). Takie informacje zostaną także przekazane przez przeglądarkę bezpośrednio do dostawcy;
    3. Więcej szczegółowych informacji można znaleźć na stronach portali społecznościowych, z których Użytkownik korzysta;
    4. W celu uniknięcia zarejestrowania wizyty na koncie Użytkownika przez portal społecznościowy na naszej stronie internetowej należy przed rozpoczęciem jej oglądania wylogować się ze swojego konta.
Save settings
Ustawienia Ciasteczek